Aby zwrócić towar do nas, postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem. Jeśli masz reklamację i chcesz złożyć skargę na uszkodzony towar, błędne dostarczenie lub podobne, skontaktuj się z nami przed odesłaniem towaru. Nie zawsze musimy otrzymywać wadliwe produkty z powrotem, dlatego prosimy o kontakt w przypadku wystąpienia błędów lub braków.

Wymiana/zwrot

Jeśli chcesz wymienić na inny towar, musisz złożyć nowe zamówienie w sklepie na inny rozmiar/towar, który chcesz kupić. Możesz zwrócić swoje stare zamówienie jednocześnie odbierając nowe zamówienie w punkcie odbioru paczek. Etykieta zwrotna GLS kosztuje 48 zł, które zostaną odjęte od zwrotu pieniędzy.

W Naturebaby masz zawsze pełne prawo do zwrotu w ciągu 30 dni.

W PRZYPADKU USZKODZONYCH TOWARÓW - WYŚLIJ ZDJĘCIA NA ADRES INFO@NATUREBABY.DK I NIE ODSYŁAJ DO NAS PRZED DOKŁADNYM UZGODNIENIEM


Reklamacja

Jeśli towar uległ uszkodzeniu, wyślij do nas e-mail. Niestety nie możemy pomóc w reklamacjach telefonicznych, ponieważ wymaga to zdjęć wady, abyśmy mogli ci pomóc.
Dlatego wyślij e-mail z załączonymi zdjęciami na nasz adres e-mail: info@naturebaby.dk

Dostałeś prezent?

Niestety nie możemy zwrócić pieniędzy na inną kartę niż ta, która została użyta w sklepie podczas zakupu.

Biuletyn

Krótkie zdanie opisujące to, co osoba otrzyma po zasubskrybowaniu